Noord Amerika 2011 - Reisverslagen van Wil en Emmy Verver - WaarBenJij.nu Noord Amerika 2011 - Reisverslagen van Wil en Emmy Verver - WaarBenJij.nu

Noord Amerika 2011

Wij zijn beiden in 2010 gestopt met werken. Emmy als lerares aan het MBO-Welzijn in Stadskanaal en ik (Wil) als fysiotherapeut in het ziekenhuis van Stadskanaal. Wij houden van reizen en we hebben er lang over gebrainstormt, hoe we deze reis wilden doen. We hebben er uiteindelijk voor gekozen in 2011 een lange reis door Noord Amerika te maken met onze eigen auto en caravan. Deze verschepen wij op 19 januari met Hoegh Autoliners van Amsterdam naar Jacksonville in Florida. Wij vliegen zelf op 19 februari vanaf Düsseldorf naar Fort Myers in Florida en rijden van daar naar Jacksonville. Onze route loopt grofweg via het zuiden van de Verenigde Staten naar Texas, daarna naar de bekende parken in Utah en Colorado, via Californie omhoog naar Vancouver (Brits Columbia, Canada) en vervolgens nog verder omhoog naar Alaska). Terug naar de Rocky Mountains in Canada en de Verenigde Staten en via het noorden van de Verenigde Staten naar Toronto (Ontario, Canada) en Bangor (Maine, VS) om daar familie te bezoeken). Eind Oktober 2011 denken we auto en caravan weer terug te verschepen naar Nederland en zelf vliegen we weer naar huis.

01 December 2011

27 September 2011

van Toronto naar Maine
Wil en Emmy

Wij zijn Wil en Emmy Verver. In 2010 beiden met de Vut gegaan als respectievelijk fysiotherapeut en lerares. Wij willen vanaf februari 2011 een reis door Noord-Amerika maken, waarbij we onze eigen auto en caravan meenemen. We starten in Florida en maken grofweg een grote cirkel met de zon mee, waarbij we proberen veel nationale parken te bezoeken o.a. in Texas, New Mexico, Utah, Colorado, California, Brits Columbia, Alaska, Yukon, Alberta, Wyoming en dan wegens familiebezoek via Toronto (Ontario) en Bangor (Maine). In november 2011 hopen we weer thuis te zijn. Via deze website willen we graag contact houden met familie en vrienden.